Перейти до основного вмісту
Кафедра журналістики обговорила зі студентами зміни до освітньої програми «Журналістика та кросмедійність» за ОР "Магістр".

Кафедра журналістики обговорила зі студентами зміни до освітньої програми «Журналістика та кросмедійність» за освітнім рівнем «Магістр». В обговоренні взяли участь студенти, які навчаються за цією ОПП.

Гарант програми, завідувачка кафедри Любов Василик, продемонструвала проєкт оновленої освітньої програми, до якої планується внести зміни за результатами акредитації.

В оновленому проєкті враховані зауваження експертів НАЗЯВО та членів ГЕР. Свої враження змогли висловити й здобувачі освіти, запропонувати зміни, надати рекомендації стосовно того, що цікавить студентів, які курси чи окремі теми в рамках предметів за ОПП їх хотілося б удосконалити.

Студенти погодилися з тим, що на виробничу практику варто додати більше часу, адже на ОПП вступають випускники з інших освітніх програм, тому їм важливо більше часу провести на базах практик, інтегруватися у виробництво медіаконтенту, зсередини побачити «журналістську кухню».

zobrazhennia_viber_2025-02-17_16-44-45-458

Студенти запропонували включити в ОПП курс «Неінституціоналізовані медіа» з огляду на популярність кросмедійних платформ, які дозволяють як мейнстримним медіа поширювати свій контент, так і громадянській журналістиці. Особливо, як сказала студентка Юлія Колісник, з початком повномасштабного вторгнення надзвичайної популярності набув Телеграм, тому студентам хотілося б більше обговорити можливості цієї платформи та пов'язані з нею ризики.

Викладачка кафедри Юлія Мельничук запропонувала впровадити у вибіркову складову ОПП курс «Релігійні медіа», обґрунтувавши його актуальність ситуацією зі становленням української церкви та ризиками маніпуляцій в українському просторі щодо цього питання, зокрема й використання його росією у війні проти України. Власне, студенти погодилися з такою пропозицією.

Студент Берник Максим висунув ідею включити в ОПП вибірковий курс «Блогосфера», мотивувавши зростанням ролі громадянської журналістики в інформаційному просторі.

zobrazhennia_viber_2025-02-17_16-44-53-734

Загалом студенти зійшлися на тому, що варто посилювати прикладну складову освітньої-програми та розширити можливості щодо академічної мобільності на ОПП, адже через ситуацію з Covid та війною вони були обмежені і в аудиторному навчанні через дистанційний формат, і в можливостях взяти участь в академічних міжвузівських проектах.

Здобувачі освіти позитивно оцінили ОП і зробили висновок, що під час навчання не було ситуацій, аби їм «чогось критично не вистарчало».

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності