
- понеділок, 4 березня 2024 р.
- Новини
Кафедра журналістики обговорила зі студентами зміни до освітньої програми «Журналістика та кросмедійність» за освітнім рівнем «Магістр». В обговоренні взяли участь студенти, які навчаються за цією ОПП.
Гарант програми, завідувачка кафедри Любов Василик, продемонструвала проєкт оновленої освітньої програми, до якої планується внести зміни за результатами акредитації.
В оновленому проєкті враховані зауваження експертів НАЗЯВО та членів ГЕР. Свої враження змогли висловити й здобувачі освіти, запропонувати зміни, надати рекомендації стосовно того, що цікавить студентів, які курси чи окремі теми в рамках предметів за ОПП їх хотілося б удосконалити.
Студенти погодилися з тим, що на виробничу практику варто додати більше часу, адже на ОПП вступають випускники з інших освітніх програм, тому їм важливо більше часу провести на базах практик, інтегруватися у виробництво медіаконтенту, зсередини побачити «журналістську кухню».
Студенти запропонували включити в ОПП курс «Неінституціоналізовані медіа» з огляду на популярність кросмедійних платформ, які дозволяють як мейнстримним медіа поширювати свій контент, так і громадянській журналістиці. Особливо, як сказала студентка Юлія Колісник, з початком повномасштабного вторгнення надзвичайної популярності набув Телеграм, тому студентам хотілося б більше обговорити можливості цієї платформи та пов'язані з нею ризики.
Викладачка кафедри Юлія Мельничук запропонувала впровадити у вибіркову складову ОПП курс «Релігійні медіа», обґрунтувавши його актуальність ситуацією зі становленням української церкви та ризиками маніпуляцій в українському просторі щодо цього питання, зокрема й використання його росією у війні проти України. Власне, студенти погодилися з такою пропозицією.
Студент Берник Максим висунув ідею включити в ОПП вибірковий курс «Блогосфера», мотивувавши зростанням ролі громадянської журналістики в інформаційному просторі.
Загалом студенти зійшлися на тому, що варто посилювати прикладну складову освітньої-програми та розширити можливості щодо академічної мобільності на ОПП, адже через ситуацію з Covid та війною вони були обмежені і в аудиторному навчанні через дистанційний формат, і в можливостях взяти участь в академічних міжвузівських проектах.
Здобувачі освіти позитивно оцінили ОП і зробили висновок, що під час навчання не було ситуацій, аби їм «чогось критично не вистарчало».