Перейти до основного вмісту
Майстер-клас

У кросмедійній лабораторії кафедри журналістики відбувся майстер-клас на тему «Формати реклами у сучасних медіа», який для студентів ІІІ курсу ОП «Журналістика та кросмедійність» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти провела керівниця проєктів видання “Молодий буковинецьТетяна Микитюк. Захід пройшов у рамках курсу «Реклама та SMM», який веде доцентка кафедри журналістики Лілія Шутяк.

Під час майстер-класу студенти дізналися більше про такі ефективні формати, як нативна реклама, короткі відео (до 1 хвилини), User Generated Content, подкасти та співпраця з інфлюєнсерами. Тетяна також поділилася своїм багаторічним досвідом роботи, цікавими історіями з рекламної сфери та коротко розповіла, як медіа шукати рекламодавців. Серед іншого, спікерка порекомендувала набір софту та сервісів, якими варто володіти менеджеру з продажу. На завершення Тетяна Микитюк наголосила, що хоча формат реклами важливий, але головне – це зміст і контекст.

photo_2025-04-09-201308

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності